Helmi’s Dental Care, een bezoek aan onze praktijk moet zo prettig mogelijk zijn

Het wachtkamer informatiedisplay helpt bij Helmi's Dental Care het bezoek aan de tandarts aangenamer te maken.

De doelstelling van Helmi’s Dental Care is het bezoek aan de tandarts zo prettig mogelijk te laten verlopen. Dit begint al bij de inrichting van de praktijk en het directe contact met de assistente welke voor een aangename sfeer zorgt.

Moderne tandheelkundige technieken en gekwalificeerd personeel zorgen daarbij voor veel vertrouwen en waardering van de cliënten.

Afleiding tijdens het wachten

Communicatie met de cliënten is zeer belangrijk voor Helmi’s Dental Care. De praktijk zorgt met veel aandacht voor het uitgebreid informeren van de cliënten over de ontwikkelingen van de praktijk, het verzorgen van het gebit en de beschikbare behandelingen. Naast de moderne en uitgebreide website en folders maakt Helmi’s Dental Care ook gebruik van een digitale nieuwsbrief, Social Media via Facebook, een eigen magazine en een App.

Het laatste communicatiemiddel dat door Helmi’s Dental Care wordt gebruikt is het wachtkamer informatiedisplay.

De wachtende cliënten in de wachtruimte krijgen hier actuele praktijk gerelateerde informatie te zien. Deze informatie wordt gecombineerd met algemene nieuwsberichten, het lokale weerbericht en leuke wetenswaardigheden.  

Het wachtkamer informatiedisplay zorgt voor afleiding en helpt mee het bezoek aan de tandarts aangenamer te maken.   

panbalie2 Panorama1 kopie2klein

Snel informeren

Het wachtkamer informatiedisplay zorgt tevens dat ad-hoc informatie direct bij de bezoeker terecht komt. Een studiedag of een vakantie van één van de tandartsen is op deze wijze snel bekend.

Screen-Editor, het systeem waarmee de informatie op het beeld wordt beheerd, is eenvoudig in gebruik. Een bericht is hiermee snel geplaatst of aangepast en is direct zichtbaar op het informatiedisplay. Doordat Screen-Editor in ‘de Cloud’ werkt kunnen berichten op ieder moment van de dag en onafhankelijk van de locatie worden gecreëerd, aangepast en beheerd.

Berichten kunnen ook worden ingepland op datum en tijd. Dit biedt de mogelijkheid berichten te agenderen en op het juiste moment te tonen. Zo kun je mooi vooruit werken.

Vast communicatie onderdeel

Ook stelt het informatiedisplay de medewerkers van de praktijk voor. Nieuwe cliënten die voor het eerst de praktijk bezoeken leren zo vooraf op attractieve wijze de tandarts en assistentes kennen.

Het gebruik van het wachtkamer informatiedisplay heeft zijn meerwaarde voor de praktijk bewezen en is in korte tijd een vast onderdeel van de communicatie met de bezoekers van onze praktijk geworden.

Over Helmi’s Dental Care

In 2009 is Saghi Helmi gestart met de praktijk Hemi’s Dental Care. Met moderne tandtechnieken, gespecialiseerde en vriendelijke medewerkers en een aantrekkelijke praktijk zorgt Helmi’s Dental Care ervoor dat een bezoek aan de tandarts in allle opzichten zo prettig mogelijk is.